Monday, December 12, 2011

My merisik cum E-day: An Introduction


Tajuk cam meriah dan bahjet gitu :P

Sememangnya aku mengambil masa lebih kurang seminggu lebih jugak la untuk update pasal perkara ni. Bukannya tak excited cuma aku busy. Busy dengan kerja dan juga busy dengan dating sakan. nanti aku ceritakan kenapa aku dating sakan :P

Sebenarnya kalau korang perasan la, aku mmg agak jarang untuk update lebih2 pasal love life aku. Kalau ada pon aku akan make it very general and just few sentences je untuk describe my feeling towards my love life. I rather to keep it as my private property. Maybe aku bukan jenis yang mudah untuk kongsi benda yang betul-betul personal. 

Iklan: sometimes aku wonder macam mane orang lajuuuu je cerita itu ini pasal love life dia tp kene kat aku elok2 da taip sebaris ayat terus stuck. 

Ok sambung meh. Sebenarnya dalam entri ni aku nak bitau yang I'M OFFICIALLY ENGAGED. Masuk arini da hari ke 9 aku bergelar tunangan orang. Alhamdullillah. Perkara yang baik terjadi dengan izinNya, dan dengan izinNya juga aku selamat bertunang dengan insan yang aku pilih sebagai bakal suami aku. Errkk kenapa ayat da tukar kejiwangan. Never mind lah. :)

Ramai yang bising-bising di fesbuk tanya mana gambar tunang. Hehe. Bukan tanak upload cume takde masa. Janji dengan semorang yang akan upload, soon to be upload, sudahnye lani pun tak upload lagi. Sebenarnya ada reason aku belum nak upload. Aku nak tunggu my tunang balik Kuching dulu, then baru upload.

So ni Mr Tunang ada dalam flight balik ke hometown dia, Kuching Sarawak. Semoga dia selamat sampai.

Jadi sila tunggu next entry eh, aku akan cite serba sikit pasal my merisik cum engagement day.

Note: tak best feeling ni, currently having a small fight dengan my fiance. Jarang sgt gadoh but after tunang boleh plak gado2. haizz! 

6 comments:

Husna Adilah said...

usna sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt excited dengan cerita ini. kalau tak baca blog kak ona, usna pun tak tahu. Alhamdulillah. Akk ku syang, semoga tabah menjadi tunangan orang yang dicinta. Kuatkan semangat. Darah manis banyak dugaannya. Semoga kekal hingga ke syurga tau. aduhai saya pula yang terasa bahagia untuk kak ona. emmuah!

yang merindu,

usna

husna.Rahman said...

hihihi..thanks dear..

tulah, ramai juge yg tak tau sebab mmg tak btau ramai pon..

its trueeeeeeee...darah manis mmg byk dugaannye..dah terduga da pon...

amin, moga husna dan bakal asben pon kekal until syurga..tak sabar nak attend wedding husna..harap2 dapat datang...

ikhlas,
husna yg rindu juga pada husna :P

dd dudu said...

xsaba nyee nak baca kesah pertunangan dan nak tgk gamba

husna.Rahman said...

tungguuuuuuuuu ye kak dd...hehe

budak ciput said...

tahniah kak :)

husna.Rahman said...

welcome ipa :)