Thursday, April 1, 2010

Canselor Instructor Course! Wait for me~

Ona pi CIC?? Haha. Saya dan siti sangat semangat nak gi CIC.

Ajaq say saomething mase round table.
Ajaq: "Thanx kepada final year, even da final year tapi still pegi CIC".
Wahha, perli ke apa itu. Rahim Odah Megat gelak aku oke sebab pi CIC. Haha.

Tapi cambest sebenarnye semangat nak pi CIC ni. Mase 1st year tak beniat pon nak gi. Mase 2nd year semangat nak gi tapi praktikal la plak.

So this is d only chance sebab da final year. Ekceli quite bertindih dgn projek paper. Close sgt dengan presentation final year project tu. So hope sangat dapat manage masa dengan baik dan waktu present tak di drag.

Sangat tak sabar nak gi CIC. Suke sangat bila cik siti sipot semangat jugak nak gi. Kite enjoy puas2 ek siti. Lepas CIC kita fokus cari keje. Puas pujuk dalila gi CIC. Cet tak berjaya. Yang lain tu jage kulit tamao gi. Huhuhu

Harapan aku: Dapat survive di dalam utan selama 7 hari tanpa mandi. IncikHati ketawa bila aku kate nak gi CIC. Kite tengok saya boleh ke tak oke. Ingat tak mampu ke.



:: fidot, ajaq, titim, odah - korang kene jage aku k, tolong aku idop api nanti ek ::
:: bestnya kalau incikhati pon jadi instructor, tp dia praktikal. ceh~ ::

No comments: