Saturday, April 3, 2010

Pernah dengar tak perkataan ni~~~

anda penah dgr pekataan happy?? ye hepi. itulah perasaan saya skang ni. sangat2 hepi.

sebab? sebabnye tadi d whole day saya spend masa dengan besties saya yg 6 orang tu. ala ecah,dalila,ct,shida,amy,fira tu.

dari upm-mines-sunway piramid-flaming steamboat-putrajaya. mungkin kepada yg bukan dalam senarai besties sy yg enam tu akan rasa ni perasaan gembira yang biasa. tapi serius saya cakap ini perasaan gembira yg bukan calang2.

bila cukup korum gether same2, alamatnye bergelak ketawa jela. saya sangat sayangkan frenship '7dwarf' ni. tak penah punyai kawan yg sebest diorg. betol~

syukur pada tuhan sebab hubungan kami masih utuh malah bertambah ukhwah hingga saat akhir berada kat upm ni.

tipu la takde masalah dalam frenship. tapi alhamdulillah stiap apa yg jd kami settle dgn cara matang n sume tu berjaya ditepis. sume tu kan asam garam berkawan.

even ade yang cube punah ranahkan group kite, tapi dengan bangganya saya bitau orang tu yang usaha ko tak berjaya la weh! kami tetap stick together until now forever n always. InsyaAllah.

kita bina frenship ni atas niat yg ikhlas. semoga ianya sentiasa dirahmati Allah hingga akhir nyawa kita.

::nanti saya akan upload gmbr kami berjimba k. nak tgk byk2 gmbr jengok la kat fb. nti akan diupload di fb jugak soon::

No comments: