Saturday, May 29, 2010

di kala malam bulan mengambang

Disaat ke-kontang-an idea untuk hapdet blog, tetibe kene tag plak ngan ipa. Jadi layankan aje. Hehe...

1.Adakah anda happy sekarang?
tidak la sangat. sebab ngah menganggur dgn jayanya. bosan aje dok umah. tak hepi jugak sbb baju raya belom beli, puasa da dekat tp belom abez ganti lg. lepas raya konvo, pon baju konvo belom beli lg. dan banyak jugak punca2 saya tak hepi skang. takbestkan idop saya.

2.Kenapa anda Happy?
dah kate tak hepi kan kat atas. tapi ade satu sbb saya hepi. kakak saya yg sorang tu da nak bertunang. akhirnya kawen jugak ko.

3.Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
mendapat duit beribbu ribbu juta juta ribu. oke itu fantasi.
dalam mase yang terdekat ni, saya akan hepi klu saya dapat keje dlm bidang hr esp in training.

4.Pernahkah anda menerima tag??
pernah. perasan kene tag ade sekali tu, tp tak sempat nk jawab sbb ape ntah tak ingat. pastu langsung da tak ingat da.

5.Nyatakan warna yang anda suka.
hurm. haaa. hemmm. arrrr. hemm.
tiada yg spesifik. asal cantik tu la warna feveret. kenapa kene jd rigid kan. haha

6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.
kebanyakkannya kawan2 saya mcm da kene tag. tp senaraikan la jugak kan.
:: ipa (bukan tag ni pon dr dia ek. hehe)
:: fajar jalal.
:: azwandy.
:: norma nayan.
:: qamarul.
:: ajaq.
:: rahim.
:: siti hasliza.
:: kak dee.

7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
ipa: ini ahli kelaud9. geng diorang ramaaiii. ade 9. rajin trn aktiviti kolej. baguih2. hehe

fajar: ini sepupu belah mak. mak dgn ayah dia adik beradik. aitu baru jek jumpe maktam n paktam. (fajar, kek sedap la. nak lagi) hehe

azwandy- si incik poetdusunbayu. ape cite la dia kan.

norma: ini rumet siti hasliza. ade geng nama cik yah yg sgt kepala gila. norma ni cikgu. bakal cikgu.

qamarul: bekas boss saya. boss chat? mesti makan muncit. haha

ajaq: razak mohd. masih single. sesape nak tackle better cepat. haha. kawan sesama MTM. dia skang dia da jadi MPP.

rahim: boyfren che as. baik budak ni. kawan same mtm jugak. tp tgk gaya macam da aktif blogging da jek.

siti hasliza: best buddies saya. kawan sejak diploma. 6 tahun da besama. skang ni masing2 da ade hala tuju sendiri. ape cer la awak kan. da dapat keje?

kak dee: rumet siti dlu ni. same2 kami kat ktp dlu mase dip. skang ni cikgu pendidikan khas. kagum dgn kerjaya yang dia pilih. semoga kak dee gembira selalu. da nak kawen da tak lama lagi.

8.Adakah anda happy dengan apa yang ada?
hurm. boleh la.

1 comment:

Anonymous said...

bestke kne tek tyme xder idea...hakhak~~