Monday, May 31, 2010

PHOTOGENIC my freaking thought CONTEST

Saya masok contest selepas ditag oleh cik anis. First time of entering contest lam blog camni. Hehe

1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.Gambar anda seorang ! kalo ade org laen,saye REJECT, :p muahahaha !!

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P

4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ??

5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY

6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .

7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)

8.tarikh tutup contest ini ialah 30 JUNE 2010


dan...setiap entry penyertaan mst ada pic di bwh ini..

dan gambar yang saya pilih adalah pic kat bawah ni.


Gambar ni adalah mase high dinner kolej di UPM. Actually saya ni tak banyak gambar sorang. Sebab tak suke sgt begambar sorang2. Tapi yang kat atas ni kire terbaek dari saya la. Rasa2 cam photogenic je kot gambar ni.

Dan 3 orang yang saya tag adalah

1. annurul aida a.k.a miss lurunna
2. thurayya
3. fajar jalal

8 comments:

Anonymous said...

adoyai~hekhek~~

Oda Willy said...

okeh...akan ku bt nanti...bkn jd fotogenic bt fotogedik...hahaha

husna.Rahman said...

sue: hehehe~

lurunna: fotogedik nti kene reject..haha

fajar jalal said...

ehem2.. sumone tagged me :)
oki doki.. nnt fjr buat k. :)

husna.Rahman said...

moh ler kite joinnn..hehe

fajar jalal said...

dah siap dh.. hehe

husna.Rahman said...

pantassss..hehe

fajar jalal said...

hehe.. sementara de ms + tajuk.. hehe