Thursday, June 3, 2010

New bebeh~


Akhirnya
Setelah puas tengok-pilih-copy-paste-click sane-click sini
Ni adalah layout menjadi memikat hati
Something yang nice n simple
Mase pilih2 layout baru untuk blog, somehow i realize yang aku tak suke benda yang terlalu bnyk warna.
Sebab sume layout yang aku rase-rase-macam-bekenan, last2 tak jugak aku suke sebab nampak cam serabut.

Hurm. Boleh ke konsep ni digunapakai untuk life diluar blog ni. Haha.
Lain benda lain taste maka lain la pilihnya.
Lately ni nak update blog sangat la malas. Tapi bila da sekali menaip macam nak cite macam-macam cume masalahnya tak tau nak cite ape.
Tgk sue ade je cite yang dia nak cite.
Adakah itu bermakna mylife ni b-o-s-a-n??
Sehingga ada manusia yang terkena efeknya?
Bhahaha.
Sudey la ona.
Babai.
Nanti saya menulis lagi eh.
Sedang mencari idea untuk menulis.

3 comments:

Anonymous said...

ehem.. life bosan or ngah celaru nie..? len mcm jer m00d entry nie..huahua~

cntekk ah lay0ut nie.. i like~~~~ ^_^

Anonymous said...

sile amik award n ngan suke atinyer cik ditag..huahua~~~

husna.Rahman said...

mood saya swing la lately ni sueee..
sindrom-si-jobless brangkali..haha