Saturday, June 5, 2010

Mic testing 1 2 3~

"Terima kasih kepada mak ayah
Kepada adik dan kakak saya

Kepada late kucing saya miss bella

Kepada besties
Terima kasih kepada-Nya
dan

Terima kasih kepada peminat2 kerana menyokong kareer saya
sebagai pelakon dan penyanyi popular tanah air

Terima kasih di atas anugerah ini

Tanpa kamu saya takkan berada di-sini"

.
.
HUrrmmMm
Macam ade something wrong sumwhere jek?!!
Haha.
Itu praktis bagi speech kalau (ulang kalau) saya menang anugerah artis paling fofular.
Malangnye tidak.
Tapi~~
Saya dapat anugerah ini
:
:

"Friendly Blogger Award"

Tengs kepada Sue kerana anugerah ini.
Ini adalah award saya yang pertama.
Maka ada rase 'syiokkk'lah.

Award ni agak demand. Nak own dis award kene jawab soalan dulu. Maka layan~

1. Suka melukis tak?
Tak.
Tapi saya sangat enjoy mase kelas pendidikan seni mase skola dl. Suka mewarna, tak suke melukis tapi boleh melukis. Yeke??

2. Bosan bosan suka wat ape?
Buat amal ibadah. Wahha~

3. Kenapa siput babi jalan lambat?
Sebab dia ade gear 1 je.

4. Cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
Hurm. Cute seperti Taeyeon SNSD. (ini bukan mengampu)

Tuliskan 20 perkara rawak tentang diri anda.
.Makan tanpa gemok.
.Telah tamat belajar.

.Jobless.
.Currently heart-less.
.Tido katil tingkat atas.
.Suke membuta sampai tgh ari.
.Boleh stay-up sampai subuh tanpa nescafe.
.Tinggi even tak makan calci-yum.
.Boleh makan tapi tak pandai masak.(Langsung tak pandai)
.Sangat suke dengan desperate-housewives.
.Pernah ada cita-cita nak ade kerjaya jadi tukang-alih-suara rancangan kartun (macam katun2 kat tv9 tu. siyes tau siap mak bg galakkan).
.Membuat kek coklat adalah speciality sy. (yg ni je saya terer)
.Saya rase taik lalat di dagu saya makin membesar. Humm.
.Rase loser sbb tak reti drive kete even da betahun ade lesen.
.Saya otomatik akan pening bila sopping ngan kakak saya. (tak tau la kenapa)
.Pakai kasut size 6, baju size S or M. (senang korang nak bg adiah)
.Ade ayah yang suke beli vitagen wat stok lam fridge.
.6 tahun belajar kat upm.
.Akan bergelar dato'.


Oke. Babai.

:: Lepas ni saya aim nak anugerah bintang popular. Boleh?? ::

2 comments:

Oda Willy said...

bella x xde...uhhhh

husna.Rahman said...

arwah bella...
huhu..
lama dah umah takde kucing...