Wednesday, June 16, 2010

Mekaseh nak lagi~

,
Saya dapat anugerah lagi
Terima kasih pada yang memberi
Sampai berdouble2 dapat dari orang yang berlainan tapi award yang sama
Menunjukkan betapa layaknya saya untuk dapat anugerah tu
(^.^)
.
.
.

First saya dapat award ni.
'Beautiful Blogger Award'
Then saya terfikir.
Award ni untuk blog yang biutiful
atau tuan punye blog yang biutiful
(saya terima dua2 la)
haha
Credit kepada tukang beri (2 org oke yg bg) iaitu
Cik Sue a.k.a PLEIADES
dan
Incik Azwandy a.k.a Poet Dusun Bayu


Then, second award
'Anugerah Blog Paling Kreatif'
dari budak comeelll yang tidak jobless spt saya iaitu
Husna Adilah
dan juga
Cik Sue (again)

dan
award seterusnya
juga dari Husna Adilah dan
Cik Sue (dan again. baik ati tau dia bg byk2 kat sy. heee)
'Anugerah Sahabat Blog Paling Glamer'
Akak tau akak memang glamer dik non. Heh~


Terima kasih pada tukang beri award.
Saya terharu tau. bEtOl~

Biskut juli kayu sugi
Lain kali mao lagi

2 comments:

Husna Adilah said...

lain kalii usna bagi spesel delivery~~~~ :D hehehehe

husna.Rahman said...

uik...
klu spesel delivery maknenye
akak nak award piala yang macam grammy award tu...
huhuhu