Tuesday, June 29, 2010

........ Sesuatu hinggap di kepala dan sangat terfikir.

]
Tiba-tiba

aku terfikir

..........ramai tak yang bace blog aku??

..........blog ni ade ker pem-follow tegar??

...........berapa ramai yang tau kewujudan blog ni??

yelah

since almost a year da berblogging
start with vox, then wordpress, now currently blogspot

nak gak tau-kan

sapa yang ade drop comment tu at lis aku tau-lah dia penah blogwalking kat sini

tapi agak2

ade tak SILENT READER?

yang suke bace tapi dalam senyap

yang bila update akan singgah bace

tapi tak penah tinggalkan comment

sbb tanak aku tau

uhhhuuw

misteri gitu~
perasan pon ade

hurmm

ade tak?

~gotcha~ *tetibe*

.
.
.
nway to those who always visit my silent-monologue and not to mention to my silent reader (if ade-lah)

i just wanna say

TERIMA KASEYYYY!!~


:: main bola kene penalti,
rajin2 la singgah lagi ::

:: power rangers action kamen,
klu sudi tinggal-kan-lah komen ::

:: abu becok kena penampar,
saya lapar ::

>

1 comment:

Q said...

motif.dah namenye silent....