Monday, May 30, 2011

Quick Update

yang tak suka
------aku tak suka lisa surihani bercinta dengan yusry. bace kat blog2 sosial memang sah dan officialnye diorang bercinta asyik masyuk. lisa, kenapa mesti yusry. taks suke tau!

yang suke
------suke dengan penampilan fazura bertudung dalam drama KITAB CINTA yang akan ditayangkan kat stesen TV Al-Hijrah. Sweet sgt. Semoga pintu hati dia betul2 terbuka untuk bertudung betul2. korang da tgk gmbr tu? suke kan!

Quick Update~
-- Semalam wedding Amy. After wedding petang terus gerak balik KL dari Kedah. Kitorang gerak dari homestay dalam pukul 5.30 petang so dalam kol 10.30 malam sampai. Sampai je umah terus tgk AF dengan Shida n Dalila sebab nak tau sape yang dapat imuniti. Fira plak teruskan perjalanan balik umah nenek dia kat Soghomban (Seremban).

-- I felt so blessed bila dapat attend wedding bestfren. Amy look gojes on her wedding day. Nanti aku buat entri khas utk wedding amy k. Khas utk kosmet yang tak dapat hadir pada wedding amy. Nanti aku curi2 masa untuk update pasal tu k.

-- Oh. Tahniah juga pada Dyla Qistina, empunyer blog Warkah Untuk Bonda yang selamat menjadi tunangan orang pada hari ini 29.5.11. Tak sangka senyaappp je selama ni tup2 invite untuk datang to her E-day. Maaf akak tak dapat datang sebab ada attend lg satu wedding di Batu Caves. Tapi akak ucapkan Tahniah pada Husna. Moga dipermudahkan sepanjang tempoh bertunang dan kawen jemput tau insyaAlllah akak datang.

-- byk nak update tp tetibe mata da ngantok. later update lg ek. Daaa~


3 comments:

Husna Adilah said...

kak ona memang sentiasa x lupa usna, sama cam usna gak :) I LOVE YOU! ^_^

Anonymous said...

why lisa why!!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.