Wednesday, March 17, 2010

Entri mengarut. Tapi saya harap jadi kenyataan. IncikHati bace-lah~

Baru ke kejap tadi siti introduce aku dengan satu blog. Siti kate blog ni sangat sweet, owner blog ni baru kawen dalam 5 bulan. Dan tetiba aku pon rasa nak jengah ke blog tu. Dan. Its true!!!. Blog tu sangat2 sweet. Miss silentmonologue terhibur dengan cara dia menyampaikan cerita ceriti idop dia. *aku da jadi follower dia.haha*.

Owner blog adalah 'mrs kiree' dan suami dia 'mr casio'. Blog tu jugak berjaya membuatkan aku rasa nak kawen sgt2. Best kan dapat idop dengan orang yang kita sayang n boleh tengok muka dia ari2. Wah, sonok!

Nak baca blog tu. Klik di sini. Di sini-lah. Selamat teruja seperti saya.

:: bila bace blog mrs kiree tu rasa time2 tu jugak nak update blog. Oke, sebenarnya saya perlu study kerana esok ade test. Tamao test nak kawen boleh. Oke, saya geddix. Tau-lah ::

3 comments:

Anonymous said...

ini bukan entry mengarut~
ini entry gatal~ahaks~

husna.Rahman said...

siti: gedik saya masih kelas ekonomi...hehe~

husna.Rahman said...

lurunna: rase sampai bile2 akan setia dgn blog ni..da syg sgt da...hehe