Thursday, March 4, 2010

I love uoolls punya ke-sengal-an. Its true. Because u are my beloved!


Haha. Sweet-pinky-patrick with cutiey-adorable-sepanbob.
Mereka ini sangat cute.
Hari2 tengok mereka dengan dialog yang da dialih suara. Owh. Sangat lucu.
Tapi kartun ini bukan je membawa mesej semata-mata untuk menghiburkan kanak-kanak (orang dewasa pun included) tapi juga sangat-sangat-sangat penuh dengan nilai persahabatan.
Even pinky-patrick itu sangat sengal melampau, tapi sepan-bob sangat sabar dan menerima pinky-patrick the way he is.
But pinky-patrick is not the only person (person-kah dia) that are sooo lucky to have fren like sepan-bob.
Me is lucky toooo!!
I surrounded with my beloved fren that accept me that way i am.
And i am so thankful to Allah for sending me a truely friendship.
Frens that will stay by myside for joy and hardship.
Frens that will listen to my problem.
Advise me, directing me to the right path.
Frens that will keep reminding me to do the right things.
Frens that will cry and laugh with me.
I luv them so much. Damn much.
They can't be replace with anyone else.
And I dont want them to be replace.
They are perfect enough for me.
Evendo sometimes their sengal-ness is more (a lot more) sengal than pinky-patrick, but itu-lah yang saya sayang dengan kamu semua. Ye kamu semua.
Thanks for being such a great fren since we met.
Evendo ada pihak yang cuba porak-perandakan kita, yang cuba memecah-belahkan kite, yang sangat 'sejuk ati' bila tengok kita gemmbbiiraaa, yang PHD dengan kite,
tapi..
kite still stick together until now.
So, because of that. I pray to Allah, to keep our frenship stick together until we no longer in this muka bumi.
Till death do us apart. Cewah!!
So, even pasni da grad, da kawin, da ade anak, da ade laki, but do still stick and hang-out together k. (bawak anak2 compete anak sape paling lasak).
Haha.. Sampai sini aje.
Luv u kawan-kawan.
Entri ini saya dedikasi-kan khas kepada kawan2 yang amat-amat-amat saya sayangi iaitu:
::My sweet-seven-dwarf :: (Specially dedicated to them)
Aimi Mastura_ Aishah_Dalila_Noor Shafira_Rashidah Nur_Siti Hasliza
::My sweet dip frens::
Gee_Da_Ila_Lin
::My sweet secondary frens::
Baizura_Finaz_Fizah_Fara_Niza_Dayah (Ini geng otai skema)
*Tringat masa my sweet seven dwarf men lat-talilat-tali-tam-plom sape kawen dulu. (da gatal sangat nak kawen kan masing2)hehe. (Sape kawen dulu kene baling telor atas pelamin. Oke?)

2 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

awk...nice blog...
gmbr tu ambik sendiri ke???

husna.Rahman said...

wslm..
tnx awak..i do fall in love with blogspot.huhu.
gmbr yg mane dear?
yg tulis silentmonologue tu ker?
takla,amek dr website then edit with photoshop.
(plus jari saya tak cantik lam gmbr tu pon.hehe)