Tuesday, March 9, 2010

Ice blended strawberry cup besar satu!~

Saya telah kembali sihat.
Ona bebas tanpa demam.
Ona bebas tanpa selesema.
(Cuma batuk2 cikit je)
Setelah diselidik.
Antara punca aku mendapat demam aritu adalah kerana
ICE BLENDED
yang dibedal tak kira pagi petang malam.
Stall yang baru dibuka sebelah GUC sangat mengamit selera
Harga? Murah.
Itu pasallah dibeli secara berkala.
Smoothiesye best.
RM 1.50 small size.
Mocha, chocolate, vanilla, extreme mocha dll pon best.
Orait la wat basah tekak dari beli air yeos ataupun air tawar cafe kan.
Bila da pagi petang malam minum.
Malam kipas bukak no 5.
Pagi mencekik balik air sejuk.
Kesimpulannya = d.e.m.a.m
Haha.
Dan kini. Aku dah bebas.
Jadi jangan halang aku dari beli ice blended akak yuna (korang prasan tak muka akak tokey tu macam yuna).
Perkara pertama yang aku fikir selepas baik demam adalah beli ice blended smoothie strawberry cup besar.
Nikmat!
Enjoice *sambil menjeling ice blended di sblh laptop*
Slurrpp!

Entri ini tiada gambar kerana tiada gambar yang dapat menggambar nikmat minum ice blended setelah seminggu pantang air sejuk.

No comments: