Saturday, March 20, 2010

Taddaaaa. Inilah gambar yang I promise tu..

Seperti yang da dijanjikan dalam entri yang lepas, saya akan upload gambar2 pasal cerita dalam entri tu. Janji tetap janji. Nanti kene tuntut kat akhirat plak..

Moh ler kite tengok. Sambil tengok gambar sambil saya cerita ek~


Waktu ni kat kedai henpon. Rumet testing amek gambar dari hp dia.
Rumet: 'Kita beli henfon dulu la met baru makan, nanti sambil makan leh belek hp bawooo'. Pagi2 kitorang da sampai, first customer. Tekan harga baek punya rendah sebab orang Cina ni petua dia first customer tak boleh tolak, nanti suwei the whole day.


After tu kami pegi melahap kat Station Kopitiam tempat feveret rumet aku. Kat atas ni aku muka lapar even baru pas makan. Haha. Sangat selebet mata bengkak tak cukup tido.

Ni rumet punye. Apa ntah nama nasi dia. Tak silapnya black pepper mushroom rice. Gitu lah lebih kurang nama dia.

Ha, yang ni aku punya plak. Nasi goreng grill chicken with mushroom sauce. Mesti korang kate 'sedap la plak kan'. tak pon 'iskh lapo la plak tgk ni'. Hahaha. Sedap, aku suka sos mushroon dia.

Rumet terus belek henfon baru dia pas kekenyangan. Bekerut kerut dahi dia mengexplore. Pes time gune sony, tu yang kerut2 gigit bibir tu.

Kunun2 rase lawa la lam gambar ni. Da condong kenyang jugak. Tapi rasa macam tak puas makan. Haish. Perut tong sungguh. Gemoknye tak jugak.

Ni gambar bajet lawa dia plak. Nak jugak. Hahaha.
Tu cover henfon yang baru. Cina tu pujuk beli terus cair. Hijau?? Nape ijau ek. Ntah la. Sebab mase tu ade 3 warna je yg tinggal untuk model fon aku. Ungu-Hijau-Oren. Paleng masok antara 3 tu hijau, jadi aku sauk yang warna hijau. (Ijau kale peveret IncikHati, so oke la kan, ade reason la nape ijau)


Sekarang ni, rumet da balik Melaka, ari isnin da stat mengajar. Seronok sangat sebab 3 hari rumet ade kat sisi, borak2, ketawa2, makan2.

Takdelah cakap dalam hati je hari2 bila ada kat bilik. Harap rumet akan datang jenguk lagi. Rindu kamu yang noty rumet~

2 comments:

Anonymous said...

stelah sye mngamati setiap inci gmbar itu..0ne biq questi0n inside my head...

"ble nk lanje sye mkn mknan ini?"...

husna.Rahman said...

memandangkan saya keje dlu drpd anda, anda blh claim belanja tu bile income sy da capai 1 juta..

waktu tu just name it~

haha~~