Sunday, December 12, 2010

Update dengan tagged bole?

Kene TAGGED oleh hencek ajaq. Ekceli lama dah bace blog orang yang kene tagged ngan kuiz ni, tapi diri aku sendiri belom penah kene tagged. So bila da dapat kene la tanpa segan silunya menjawab soalan-soalan tagged tersebut yakni:

1. Adakah anda rasa anda HOT?
Haruslah. Belom mandi lagi hot la kan.
.
2. Upload wallpaper anda guna sekarang?

3. Cerita about this picture.
Ekceli sekarang ni ngah online guna laptop kakak gua. Jadi tak dapat nak print screen gambar wallpaper laptop aku. So aku download je pic yang currently aku guna sbg wallpaper kat laptop aku. Gambar DESPERATE HOUSEWIVES. Lama dah guna pic ni, tak tukar-tukar, malas. Pic ni guna mase ngah gile follow desperate housewives kat Star Movie. Tapi sekarang da takde da. 

4. Kali terakhir makan pizza
Kali terakhir makan dengan along dan bakal-abang-ipar. 
Mereka pick-up aku depan opis pastu terus bawak pi belanja makan piza. Ini buktinya.


5. Lagu terakhir anda dengar
Bruno Mars - Grenede
Eninem feat Lil Wayne - No Love

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Fesbuking and googling.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Ona--member diploma dan degree panggil.

Husna - member schooling time and sekarang member keje panggil Husna jgk. suke!

Kakngah - beberapa adik sepupu dan anak2 yg mak babysit.

Una - sesetengah pak sdara n kazen.

Omna - shida panggil. sengal. hehe

8. Tag lagi 5 orang

Along

Kak Ila

Fira

Fiza Sarawak

Maisarah


9. Siapakah orang no 1
Kakak kandung seibu sebapak yang belom balik umah lagi pi kuar beli barang hantaran dia dan encik tunangnya. Sebab itu laptop dia ni aku yang punya. Hahaha. Cepat balik!!! Nak tengok ape yg along sopingkan!

10. Katakan sesuatu kepada orang nombor 5
Dah sampai seru kawen jangan lupe jemput. Nak kad tanak tag lam fesbuk je. Hehehe

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
Mestilah dengan Shafiq Ridhwan. (betol ke sy eja name shafiq ni wak?)

12. Bagaimana pula dengan nombor 2?
Oh yang itu kak ila ada affair tau dengan encik adam. Siap kongsi encik adam dengan sarah n aqil. isk ishk!

13. Kata-kata cinta pada orang nombor 4?
Op. Kami tak lesbo. Heheh.

14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:

Anda howt! Jadi cepat jawab tagged ini!


-----IMUSM!

1 comment:

~FaDziLaH~ said...

mekaseh tag sayer & sayer dh jwb tag ini yer