Tuesday, November 30, 2010

Cuti tahunan aku approve arini~

.
Iyahhuuu...Esok aku cuti. Annual leave yer. Sekian lama keje baru nak apply cuti. Sebab aku cuti ni adalah untuk tujuan nak shopping baju seragam untuk kahwin kakak aku tahun depan. Hehe. Bukan baju seragam la tapi baju tema. Yelah da nama pon wedding jadi biarlah excited lebih sikit.

Loratkan sampai nak kene amek annual leave untuk bershopping. Ade sebabnya. Sebabnya kami tanak pegi shopping time weekend, bayangkan keluar gi Jalan TAR hari Sabtu dan Ahad. Konfem-konfem la punggung berlaga punggung. Nak-nak time ni ngah hebat mega sale sana sini. Nanti aku pegang kain ni kak Timah pegang jugak, kak Zabedah pon berkenan jugak, tak datang lagi kak Yam nak nak berbeli berpapan-papan kain.

Jadi keputusan yang sangat wajar adalah amek annual leave untuk pergi shopping. Terkorban satu annual leave aku. Tapi takpe semata-mata untuk kakak kesayangan aku ni. Bulan dua tahun depan dia da nak kawen. Beberapa bulan je lagi. So far aku tengok persiapan oke la, da banyak progres. Mesti lagi kencang bila makin dekat nanti.

Ape la rupe dia bila da jadi bini orang kan~




:::shopping is the best therapy kan?::: 

4 comments:

~FaDziLaH~ said...

Wahhh...besh soping2 nih. Akk suka. Apa kaler tema? Leh kitowang nyibuk skali. Tp shopping weekday end of yr ni cam sama jer konsepnyer soping weekend gak. Sbb now ni kan SCHOOL BREAK. Sure ramai gilerst gak umat manusia. Kene lak nk Krimas dik non. Selamat shoppping....

husna.Rahman said...

j0m ler kak ila..akak dkt je kan dgn jln tar ni..tau akak pun kaki soping gak.huhu..

warna tema mcm warna pink kepurple-an..m0h ler pakai ramai2..br havoc nti..

a'ah le..cuti sk0la..xpe xpe demi soping ku harung jua..huhu..kem slm kat sara n aqil ek..

~FaDziLaH~ said...

sweet arr kaler tema tu, fav kaler I gak. Ble2 akan ku usahakan untuk mencari kaler tema itew. b/p Sara & Aqil...wsalam.

Husna Adilah said...

jadi bini orang mesti lagi cun :D