Monday, November 29, 2010

terasa rasa

.
Aku terasa hati dengan satu hamba Allah, eh bukan satu tapi lebih dari satu. Aku tau, dalam situasi tu aku tak patut dan tak layak pon untuk terasa ke, kecik ati ke apetah lah nak panas ati. Tapi itulah yang aku rasa. Ade gak la aku cuba pujuk-pujuk ati. Bermonolog kat diri sendiri buat-buat dialog dalam hati.

"alaaa relax la ona. takkan hal tu pon nak wat terasa hati. da org taknak, tanak libatkan ko. takkan nak terhegeh-hegeh"

"alah, sudahlah..benda kecik pon nak terasa2 plak ko ni ona"

--------->antara ayat aku pada diri sendiri.

Konon cuba nak bajet cool, bajet cam nothing happened kan. Uff. Bila merajuk2 terasa2 camni terasa jiwa tua makin kekurangan kasih sayang. Huh!

Oke. Cukop. Tak perlu merapu meraban lagik. Sadap u!!

1 comment:

~FaDziLaH~ said...

Hi Ona. Akk rs normal bg sowang gurl ada feelin cam tuh. Mn gedik nyer. Hihi...mekaseh la yer sbb sudi spent time kt blog akk yg ntah paper tuh & tq gak sbb intoduce blog2 yg menarik. I loike yours too. X mo gedik2 k... (^_^)