Monday, July 12, 2010

Bukan untuk aku~

:
esok. hari pertama kuliah.
tapi bukan untuk aku.
untuk bdk2 U
dan semestinya untuk budak2 UPM juge
lebih spesifik
budak kolej canselor kecintaan aku

jadi
ucapan
SELAMAT BERKULIAH
yg teristimewa untuk blogger-yang-suke-singgah
dan penah-singgah
(dan juga suke tinggalkan komen. weeeee.....)
di silent-monologue ini iaitu:
Nurthurayya
Annurul Aida
Cik Ipah Ungu kite
AjaqFreak
tak lupa cik Fajar Suria (dearest kazen)

::feels sekarang adalah mao kembali ke kolej, kemas2 bilik, mop2 bilik, pasang cadar, kemas beg, susun buku, pastu planning esok ponteng kelas. YIHAAA~::
::tapi tu sume takkan berlaku::
siyes rindu UPM okeeeee!!!!
time machine, pliz bring me to the 2 years past



6 tahun aku di sini. sangat haru dan terharu.
6 tahun klu ade anak da jadi org da, da masuk tadika pon.
sayang kamu U-PI-EM




dan yang paling paling paling aku sayang.
kamu.
ye kamu KC.
kolej canselor (kene sebut ikot cara rahim cakap KHOLEJJJ)
terlalu lalu lalu lalu saat haru biru dan terharu aku di sini
mucho2 labbiu

,

16 comments:

Anonymous said...

Ye..sye pon...smlm msg roomate...wa sedih..dia bwk makanan...tp makanan tu bkn utk ak...

husna.Rahman said...

owhh shida ye ni...
hehe...

huhu..
siyes aku rindu kolej..
rindu bau buku tebal2..
rindu bgn lewat, pastu pakai ape ade n terus rentas pdg kawad g kelas jalan kaki...
rindu usik bobi, usik ko
rindu
rindu
rindu
semuaanyaaa!

Anonymous said...

oh seyes!!
saye windu hem-ti-hem hekedemik saye..huhuhu~

husna.Rahman said...

haha..

saya sekadar mantan~

kan da ade hemtihem hemademik barrooo~

su, kolej cane..

awak jadi spy kite la pasni leh~

uhhuw

raazak.mohd said...

dalam banyak2 ko ingat jugak aku kan ona.thanx.
terharu aku siaaaaaa.

rindu nak lepak ngan ko.
dengar ko mengumpat
rindu nak berluch-luch ngan ko dalila n odah

rindu laaaaaaaa

husna.Rahman said...

mane bley lupe.
ko kan teman nyah aku.

jgn ko cakap pasal rindu.
bebakul2 da rindu aku kat korang.
wahh, mak da begenang nok~
nak lepak sampai subuh ngan korang,
ngumpat mmg tak hengat la kan.
gosip segala benda.
sampai terpercik2 air liur nak cite.

wei, nanti ade mase kite 4 org hang out k.
bila2 la bila ko tak bz.
nti bila aku da keje, dal pon da bergaji ko mtk je nak makan ape.
ahaha
siyes rindu korang!!!!!
rindu ko
n FYI, mak aku baru je wat 2 adun kek coklat
ahaha..
mesti ko ngidam kan kek coklat aku yg menggiurkan tu..

Amir Syahir said...

yeayy...buke dh kolej,

husna.Rahman said...

haha..
blaja mane??

tnx for visiting~

Amir Syahir said...

gua belajar pondok jak..hii

husna.Rahman said...

haha

yolah tu~

Amir Syahir said...

xleh ke? xwt pun,

husna.Rahman said...

try je dl..

hehe~

Amir Syahir said...

cewah...cntik wooooo..ahha..


npe xletak cbox.

husna.Rahman said...

chat box eh??
ntah
kene ke.
try la jap.

budak ciput said...

maceh kak ona.

tp sadis skit sem ni. sbb dpt bilik ujung sekali ngadap pdg kawat plak tuu. sgt sedey. hmm. tenet xdpt langsung.. :'((

husna.Rahman said...

patot la jarang nampak pah online~
soh byk study tuh~